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Cubic view Formation Tangencies Masterworks

SOUND


Chamber music two of a kind off the track ouverture ART STATE OF ART Electronics TPD BSV Ensemble No Fun Kodam Gobar Percussion ordinary 13 ordinary 19 Piano possible music still possible Songs songs from the hill songs on nothing Strings 4 Canons Beethoven Square 3 works for strings turn ART STATE OF ART Winds two of a kind thrice again Graphic scores vestige Mobiles casual music ordinary 6 ordinary 13 ordinary 19 permanent music songs on nothing Text scores TPD BSV fusion

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OMA MANIFESTO eng de hu memory eng de Modelle - Musik als Kunst Vom Neuen, das immer schon da war Was Musik sein kann de hu Abstraction in sound and image Interview with Christian Wolff Die kreative Mission de hu

SCORE


Two stroke
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Casual Music for piano & cello (2011)

 The piece belongs to the genre of mobiles; the individual parts each contain a number of patterns that can be performed in any order and repeated as often as desired; the duration is flexible, the tempo is free. The piano part is written in conventional notation, the cello part in a self-developed, flexible notation: within the individual patterns the intervals are fixed, while the reference tone is free in each case. The sound is always shaped out of the movement: the performers carry out plain manual activities, whereby the sounds appear as mere by-products.
 Premiered 2012 at Amann Studios Wien, by Roland Schueler (cello) and Nikolaus Gerszewski (piano).

My sheet music is available through Frog Peak Music.

Casual Music für Klavier und Cello (2011)

 Das Stück gehört zur Gattung der Mobiles; die einzelnen Stimmen enthalten je eine Anzahl von Patterns, die in beliebiger Reihenfolge ausgeführt und beliebig oft wiederholt werden können; die Dauer ist flexibel, das Tempo ist frei. Der Klavierpart ist in konventioneller Notenschrift der Cellopart in einer selbst entwickelten, flexiblen Notation notiert: innerhalb der einzelnen Patterns sind die Intervalle festgelegt, während der Bezugston jeweils frei ist. Der Klang wird immer aus der Bewegung heraus geformt: die Interpreten verrichten schlichte manuelle Tätigkeiten, wobei die Klänge als bloße Nebenprodukte erscheinen.
 Uraufgeführt 2012 in den Amann Studios Wien, von Roland Schueler (cello) und Nikolaus Gerszewski (Klavier).

Meine Noten sind erhältlich bei Frog Peak Music.
score sample